tiistai 9. heinäkuuta 2013

Start!

Siitä se sitten lähtee. Olen jo kauan lukenut muiden ihmisten ihania blogeja ja miettinyt kauan että minäkin haluaisin kirjoittaa ja jakaa ajatuksiani. Mutta aina tulee mieleen; osaanko mä? pystynkö mä? kiinnostuuko joku mun jutuista? Ja ajatteleeko kaikki että ihan tyhmiä juttuja tuokin tekee???

Mahtaisinkohan osata... No, ehkäpä. Melko helpoksi tämä on tehty. Pystynkö mä siihen... Se ei selviä kuin kokeilemalla. Mä olen sellainen tyyppi joka innostuu kaikesta ja kun on sata asiaa kesken niin on vaikeeta keskittyä kaikkiin ja tehdä kaikki asiat kunnolla.. Mut katsotaan miten käy. Ja miten on sen kiinnostuksen laita... No, jos se ei ota niin ei se anna. En mä tässä mitään menetä vaikka vain itseäni varten kirjottaisin. Niin ja se että mitä muut mahtaa ajatella... Tulin siihen tulokseen että So What!!! Ajatelkoot ihmiset mitä haluaa. Mä kirjoitan kuitenkin. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti